ورود

ثبت نام

ورود

ثبت نام

عنوان :

فروش آجیل در تبریز

توضیحات

فروش آجیل در تبریز

استان آذربایجان شرقی و شهرتبریز سالانه پذیرای میلیون ها مهمان از داخل و خارج کشور می باشد. شهر تبریز با قدمت دیرینه خود به شهر اولین ها معروف می باشد. بناهای تاریخی متنوع اعم از: مقبره استاد شهریار، بزرگترین بازار سرپوشیده جهان، برج یانقین، موزه های بزرگ و قدیمی، دیار دلاورانی همچون ستارخان و باقرخان، شعرا و نویسندگان بزرگی چون: شهریار – پروین اعتصامی – خاقانی – صائب تبریزی – معین تبریزی – کریمی مراغه ای و… این شهر را در کنار آب و هوای دلچسب آن، تبدیل به یکی از شهرهای توریستی و مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی کرده است. مهمانانی که به این شهر سفر میکنند بدنبال بهره بردن از سوغات ناب تبریز نیز میباشند که این سوغات در کل ایران و حتی جهان زبان زد خاص و عام است. از شیرینی ، آجیل و خشکبار گرفته تا قالی و قالیچه همگی باعث ثبت خاطره ای زیبا و تکرارنشدنی از سفر به این شهر و مراوده با مردمانش است.

مقبره استاد شهریار

در بین سوغاتی های خوراکی تبریز، انواع شیرینی های خوشمزه از جمله قرابیه و همچنین آجیل و خشکبار وجود دارد که میتوان از آنها بعنوان نماد آذربایجان یاد کرد.

آجیل تبریز با طعم خاص و نیز تنوع زیاد خود باعث شده تا استان آذربایجان شرقی به یکی از قطب های توزیع آجیل و خشکبار در کشور و حتی جهان تبدیل شود که این امر نیز چند سال پیش وقتی که آجیل تبریز رسما ثبت جهانی شد به همگان محرز گردید.

در تبریز مجموعه های زیادی در زمینه تولید و توزیع انواع آجیل و خشکبار فعالیت میکنند که در بین همه این ها میتوان آجیل سرای تبریز را در رتبه اول این رده بندی قرارداد، آجیل سرای تبریز یک برند قدیمی و قدرتمند در زمینه فروش آجیل در تبریز می باشد که با مدیریت مهندس قاسم قویدل به فعالیت خود ادامه میدهد.

آجیل سرای تبریز

این مجموعه با قدمتی بیش از چهل سال در شهر تبریز بنا شده است که پس از فعالیت درخشان از ابتدای شروع و انتقال این حرفه به نسل های بعدی و درنهایت با کوشش های بسیار، اکنون بزرگترین مرکز فروش آجیل در تبریز و حتی بهترین آجیل فروشی تبریز می باشد.

آجیل سرای تبریز، دارای شعبه های فراوانی در استان و نیز کلان شهرهایی همچون تهران و مشهد می باشد که با فروش آجیل در تهران و فروش آجیل در مشهد پاسخگوی نیازهای مشتریان خود است.

با فرا رسیدن فصل زمستان و نیز شب یلدا و بنابر سنت دیرینه ما ایرانیان که با دورهمی های همیشگی و نیز با تهیه انواع خوردنی هایی از جمله هندوانه، آجیل، پشمک، شیرینی و… سعی در زنده نگه داشتن سنت های دیرینه خود میکنیم؛ مجموعه ما میکوشد با ارائه بهترین نوع آجیل، خشکبار و پشمک ؛ یلدای شما را دلنشین تر و به یادماندنی تر کند.

شب یلدا| آجیل سرای تبریز| فروش آجیل در تبریز

این مجموعه با تولید و فروش انواع آجیل و خشکبار همچون: گردو، بادام، بادام هندی، فندق،بادام زمینی، پسته درجه یک، کشمش، انواع چیپس های میوه، شکلات و کلی موارد دیگر تبدیل به برندی مطمن و بی رقیب در سطح استان و کشور شده است.

این مجموعه جدیدا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، سعی کرده است که زمینه خرید اینترنتی آجیل تبریز را در سطح استان و کشور پایه ریزی کند تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده و با صرفه جویی در زمان، محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

ما امیدواریم بتوانیم با افزایش بیش از پیش کیفیت محصولاتمان، زمینه چشیدن طعمی لذت بخش را برایتان به ارمغان بیاوریم.